פלסטלינה צבעונית (או בצק, או פימו)
קופסא קטנה (אפשר גם שקית בד, או צלופן)
1. מדברים עם הילד בהתאם לגילו על מה זה אומץ,
מי אמיץ בעיניו ומי גיבור?
האם גיבורים מפחדים?
מה זה להתגבר והאם במקרה "גיבור" ו"מתגבר" הן מילים כל כך דומות...?
2. אחרי שהגדרנו שגיבורים יכולים לפחד, ומתגברים...
שואלים את הילד האם גם הוא היה גיבור פעם?
מוצאים יחד עם הילד סיטואציות שבהן התנהג כגיבור והתגבר.
למשל: היה לו אומץ לטעום משהו חדש
או לטפס למגלשה הכי גבוהה בגן
להיכנס לבריכה עם מים קפואים
לראות סרט קצת מפחיד
לא לבכות למרות מכה כואבת
להוביל את אחותו הקטנה לממ"ד ולהרגיע אותה...
לכל סיפור אומץ הילד בוחר צבע של פלסטלינה ויוצר כדור קטן.
זהו כדור אומץ שמכיל את זיכרון האומץ.
הנה דוגמא לסיפור אומץ של בת החמש...
קופסא קטנה (אפשר גם שקית בד, או צלופן)
1. מדברים עם הילד בהתאם לגילו על מה זה אומץ,
מי אמיץ בעיניו ומי גיבור?
האם גיבורים מפחדים?
מה זה להתגבר והאם במקרה "גיבור" ו"מתגבר" הן מילים כל כך דומות...?
2. אחרי שהגדרנו שגיבורים יכולים לפחד, ומתגברים...
שואלים את הילד האם גם הוא היה גיבור פעם?
מוצאים יחד עם הילד סיטואציות שבהן התנהג כגיבור והתגבר.
למשל: היה לו אומץ לטעום משהו חדש
או לטפס למגלשה הכי גבוהה בגן
להיכנס לבריכה עם מים קפואים
לראות סרט קצת מפחיד
לא לבכות למרות מכה כואבת
להוביל את אחותו הקטנה לממ"ד ולהרגיע אותה...
לכל סיפור אומץ הילד בוחר צבע של פלסטלינה ויוצר כדור קטן.
זהו כדור אומץ שמכיל את זיכרון האומץ.
הנה דוגמא לסיפור אומץ של בת החמש...
אז מה צריך?
לקבלת פרטים נוספים על
"המסע לאכילה נכונה לילדים עם כוחות מיוחדים"
הירשמו כאן
דואר אלקטרוני:* | |
סלולרי:* | |
שם:* | |